luni, 25 martie 2013

Produse cosmetice naturale Gossamer

Asa cum v-am promis, am avut sedinta foto cu produsele Gossamer disponibile. Sunt produse de foarte buna calitate, blande cu pielea, hidratante, imbogatite cu ingrediente pretioase, cu parfum placut, discret.

Pretul produselor naturale Gossamer variaza in functie de gramajul fiecarui produs. La sapunurile solide pretul unitar rezulta prin inmultirea gramajului (aproximat prin lipsa) cu pretul la suta de grame (10 Lei/ 100g). La sapunurile solide pretul variaza intre 6-11 lei.
Va astept cu drag sa va convingeti de beneficiile cosmeticelor naturale handmade. 
tel: 0723 094 431
facebook: Gossamer Natural Cosmetics

Sapun natural Gossamer cu argila si uleiuri nutritive

Sapun natural Gossamer cu cafea. Pret 10 lei/ buc (100g)

Cosmetice naturale Gossamer

Gel de dus exfoliant Gossamer cu cafea. Pret 15 lei - 200 ml

Gel de dus exfoliant Gossamer cu cafea. Pret 15 lei - 200 ml


Produse Gossamer

Sapun lichid/ Gel de dus natural hidratant cu vanilie si uleiuri nutritive. Pret 16 lei - 250 ml

Sapun natural Gossamer cu cafea, lapte si cacao

Sapun natural hidratant Gossamer cu lapte de cocos.


Sapun lichid/ Gel de dus Gossamer cu uleiuri nutritive. Pret 16 lei -250 ml

Sapunuri naturale Gossamer cu miere si lavanda

Sapun natural Gossamer cu cafea, lapte si cacao. Pret 10 lei/ buc (100g)
Bilute hidratante de baie efervescente cu fulgi de ovaz si lapte.  Pret 4 lei/ bucata (40g)

Bilute hidratante de baie efervescente cu fulgi de ovaz si lapte.  Pret 4 lei/ bucata (40g)

2 comentarii:

  1. Am avut si am placerea sa folosesc cateva din produsele tale: sapunul cu levantica, bilutele efervescente de baie si sapunul lichid pe care, sincer sa-ti spun, l-am folosit si ca gel de dus. Imi place foarte mult pentru ca spala foarte bine, face o spuma catifelata si dupa dus pielea este fina si cu un miros foarte proaspat. Pe mine ma duce cu gandul la rufele lasate la uscat afara, in soare si aer curat. Referitor la consistenta, este un pic mai lichid decat sapunurile sau gelurile de dus din comert, dar e ok avand in vedere ca nu contine niciun agent de ingrosare, deci nimic toxic pentru piele. Imi place mult! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru apreciere, Alexandra!Iti recomand sa mai incerci si bilutele efervescente de baie cu fulgi de ovaz si lapte. Tu le-ai folosit pe cele cu sare si levantica.Am schimbat reteta si acestea se topesc foarte repede, coloreaza apa in alb, incat te fac sa te gandesti la baile Cleopatrei, nu lasa reziduri uleioase pe cada, hidrateaza si parfumeaza fin pielea. Momentan sunt, alaturi de gelul de dus exfoliant cu cafea, preferatele mele. :)

    RăspundețiȘtergere